Thursday 8 November 2012

Excident....

Ni kat bhgian belakang...
Huhu...ni aku nak cerita baru je kejadian ni berlaku 2 bulan lepas ( 6/9/2012)...aku excident org langgar dari belakang..tp kete aku still kat  workshop kena betulkan..Tapi alhamdulilah aku,kakak,anak buah n abg ipar selamat just aku cedera ringan...tp skt hati org yg langgar tu lari..kete je yg tinggal...Ni gmbr2 kete aku yang teruk kena langgar dari belakang kat traffic light.


Ni bahagian depan..
Ni tepi pintu..xleh bukak langsung


View dr tepi..


Kejadian ni berlaku mmg aku xsedar ada kete dr belakang laju gila...depan aku pun ada kete lain..kete pajero lak tu..tu depan teruk gak.semua total dlm 20 ribu lak..ms jd bnda ni aku tgh berckp ngn kakak aku abg ipar aku yg bw kete..aku duk belakang..tb2 mcm melambung br jatuh ke bwh..tb2 blur jap..tgk2 mulut aku dh berdarh..anak buah aku lak diam je waktu..mmg takut gila ape2 jd kat dia..alhamdulilah dia xde pape..kakak aku kening nye berdarah ..jarinye 1 bengkk..aku darah kat mulut..hidung lebam2 1 bdn..abg ipar aku seliuh2 je..Semua ni ujian dr Allah S.W.T ada hikmah disebaliknye ..skrg aku mmg dh xboleh bw kete fobia..bila org break je jantung mcm nak tercabut..berhenti kat  traffic light pun aku dh takut....fobia..

Moral: sentiasa berhati-hati wlpn kita berhenti..

No comments:

Post a Comment